Materiały na drugi dzień „10 twarzy kodowania” podczas CodeWeeku!

Drugi dzień wydarzenia przed nami!
sklepie są już dostępne darmowe, edytowalne karty pracy dla drugiej twarzy kodowania 😉

Do odkodowania uczniowie będą mieli 4 rodzaje obrazków: muchomory, maślaki, chmurki z deszczem i parasole. Tylko od nauczyciela zależy, ile jakich obrazków dzieciaki odkodują podczas zajęć 😉

Po odkodowaniu obrazków przenosimy się na kafelki w korytarzu szkolnym (lub w jakiekolwiek miejsce, gdzie będziemy mogli skorzystać lub stworzyć wielką matę do kodowania). Dzieciaki rozkładają w dowolnych miejscach na macie swoje obrazki.

Następnie uczniowie w parach stają w dowolnym miejscu na macie i programują drogę kolegi/koleżanki. Uczniowie muszą mieć oczywiście jakieś zadania, np. zbierz wszystkie maślaki, zmoknij pod każdą chmurką, zrób zdjęcia muchomorom itp.

Powodzenia i dobrej zabawy!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *